Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg under maj 2009

Av agnesubat - 30 maj 2009 15:01

En månad i Usa har gjort mig gott. Jag har haft helt sinnesjukt roligt och fått fin färg på armarna. Livet är underbart (:


Nu är jag hemma hos Andreas i Halmstad, har precis varit och fixat håret och sitter nu snällt och väntar på att klockan ska bli såpass mycket att jag kan sminka mig och göra mig klar. Inte en chans att jag rör mig mer än nödvändigt så att jag pajar frisyer innan vi kommer ut. Vi ska nämligen ut till Tylösand för att genomföra Andreas examensbal. Fräsigt värre och jag har köpt en ny klänning :) Och Andreas är lika snygg som vanligt så det kommer bli hur bra som helst.


Igår var det cocktailparty som var jättetrevligt. Jag börjar känna mig mer hemma på dessa tillställningar nu för efter ett år så känner jag igen ett och annat ansikte och har någon att prata med. Vi lämnade dock festen ganska tidigt. Om det var för att Andreas fått tråkiga nyheter eller om det var för att han ahde sett mig på dansgolvet.. det får förbli en gåta ;)

Ovido - Quiz & Flashcards