Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg under februari 2010

Av agnesubat - 28 februari 2010 22:02

Jag har haft en asnajs helg! Började med att vi skippade eftermiddagens föreläsningar på torsdagen för att gå på bio istället. Jag, Sandra, Karro och Hanna gick och såg Avatar i 3D. Sjukt fin film! Men inget jag tänker se igen inom den närmaste framtiden ändå. Efter det gick vi bort till våran nya lägenhet och skrev på kontraktet, klappat och klart - VI SKA FLYTTA NER PÅ STAN TILL EN ASFRÄCH FYRA!!


När det var fixat drog jag hem till Clara, fick lite knäckebröd och sen var det pubrunda med VG. Vi hann med många pubbar innan vi hamnade på Bullit där Claras man befann sig. Så här i efterhand så hann vi med mer än vi vi trodde då om man får säga så. Kvällen har ett ord - Utvecklingstörd. HAHAHA


Fredag innebar egentligen statestikföreläsning men det hade vi bestämt oss för att inte gå på så det vart sovmorgon och inget vettigt göra alls. Framåt eftermiddagen drog vi oss ner på stan. Käk på Upplands, inget Maskinen pga lång kö men mycket mysigt pubande på VG <3 Bj's kan ju slänga sig i väggen, jävla skitställe!! Iaf så tog vi bussen hem inte allt försent och det var skönt att komma hem. Skönt att vakna hemma också. Ovanlig känsla för att vara lördagsmorgon :P


Lördagen bjöd på mycket trevlig fika på Gotlands, lite vandrande på stan och sedan schlagerkväll i Flogsta med motötter, dipp, popcorn, daimtårta och självklart FINA FLICKOR! :D Mycket skönt med en lugn dag, man glömmer av hur mysigt det är. Mer sånt åt folket.


Dagen idag har också vart mycket lugn. Isa och Frida var här och fikade lite förrut men ananrs har det inte hänt mycket. Jag har dammsugit också, viktig händelse i mitt liv. eh.


FUCKING ASNAJS HELG!!

Av agnesubat - 18 februari 2010 07:38

Klcokan är inte ens 8 och jag tycker redan att denna dagen är den bästa veckodagen på länge. Jag har redan hunnit med massa, lagom, med saker och jag är inte i Enköping!


Jag verkligen verkligen hoppas att Sandras operation idag kommer gå kalasbra att och att hon äntligen kommer få vara frisk!


Jag lite mer tid att döda innan jag ska ner till stan och fixa. Jag skulle kunna spendera den med att städa upp kaoset som har brett ut sig i mitt rum men nej. Jag ska nog lyssna på musik och vara glad istället, much better!

Av agnesubat - 18 februari 2010 00:47

Jag tror seriöst att folk har tänkt ha fest i våran korridor varje dag. Jag har inget emot att folk festar och bor mani studentkorridor så får man räkna med det, men..


Jag tänker gnälla lite ändå. För där jag bor så går dom inte vid senast tolv som vanligt folk utan dom har grabbfest hela natten och skriker och bankar i väggarna.


Allt detta kan ju ses från två sidor. Ena att jag blir arg för att jag inte kan sova eller det andra att jag ska vaa glad att jag inte kan sova för att jag inte har något bättre för mig än att skriva på mitt PM. Världens mest onödiga PM för övrigt etfersom hela uppgiften mer eller mindre ska kopieras från instruktionerna. Men det tycker dom att vi ska lägga tid på, nödvändigt!


Imorgon så inleder jag iaf dagen men att gå ner på stan och tatuera mig, kul kul :)

Sen möter jag upp Sandra på sjukhuset där hon har opererat sig och vi tillsammans åker till arlandaoch tar flyget till världens bästa och finaste plats. <3


Ge mig imorgon! (senare idag..)

Ovido - Quiz & Flashcards