Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg under november 2010

Av agnesubat - 30 november 2010 19:53

Jag har en blåsa på insidan av underläppen. På vänster sida för att vara helt exakt. Den gör inte ont. Den är bara störig. 


Nu vet ni det :)

Av agnesubat - 29 november 2010 21:08

Idag har varit en tuff dag. Jag har gråtit och känt mig värdelös. Sen ringde jag och pratade med Terese och med mamma. Lagade även muffins till själv som jag åt till middag. Har nu kommit fram till att jag inte är värdelös bara för att jag känner mig osäker, det kan nog vara okej att vara det ibland. Är ganska säker på att jag kommer kunna gå till praktiken imorgon och göra bra ifrån mig. Har anmält mig till nästa räknetenta som går av stapeln den 15 januari. Jag är inte det minsta van vid att behöva göra om prov eller att inte förstå men det gäller bara att komma ihåg att andas. Livet går inte under för att man får underkänt på en tenta. (Det bara känns så :p)


Det har vart riktigt skönt att få vara ensam idag. Både Sandra och Karro går kväll på sjukhuset så jag och mina tankar har fått vara ifred. Har kollat på ensam mamma söker på tv3play där man får veta hur dm lever idag, alla är singlar. Haha.


   Min muffins med jordgubbar och crunch.

Räcker även till frukost imorgon :)

Av agnesubat - 29 november 2010 15:54

Idag är det inte roligt. 

Skulle skriva läkemedelsräkningen.

Första två talen gick jättebra sen tappade jag lusten.

Stirrade in i väggen en halvtimma och sen gick jag hem.

Moget eller vad?


Jag längtar hem till Kode. Och jag längtar till HongKong och nyår i solen.

Av agnesubat - 26 november 2010 22:51

jag borde inte orka bry mig

jag orkar bry mig 

jag bryr mig

skit också

hahahahaaaa


sluta göra så

Av agnesubat - 26 november 2010 22:51

jag borde inte orka bry mig

jag orkar bry mig 

jag bryr mig

skit också

hahahahaaaa


sluta göra så

Av agnesubat - 22 november 2010 19:55

I don't know what to do with myself. Totalt ointresserad av allt. Det har vart katastrof i Kambodja. Massa människor har dött. Dom har drunknat och blivit ihjältrampade. Väntar man sig för mycket av livet kanske? Nej det tror jag inte.


Hade fruktansvärt kul i lördags iaf när våran lugna spelkväll spårade och blev en sprit och maskeradfest!


Nu ska jag titta på ung och bortskämd. 

Av agnesubat - 19 november 2010 15:31

Min kompis Johanna är fantastisk på alla sätt och vis. Vacker som få från insidan och ut! Och hon har alltid något klokt och att säga!


  

"Bara för att man har en bil hemma betyder den inte att man inte kan ta en taxi ibland.."

Av agnesubat - 19 november 2010 11:40

Note to mysef: Jag är inte sämst i världen!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards