Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg under december 2010

Av agnesubat - 6 december 2010 10:53

Om 11 dagar så kommer jag att vara hemma i fantastiska Kode!


Det är 7 arbetspass på praktiken.

Av agnesubat - 6 december 2010 10:28

Idag är jag ganska pigg. Har sovit bra för första gången på jättelänge! Jag är ledig idag vilket jag är värd efter att ha slavat på sjukhuset hela helgen. Det har dock vart ganska roligt att vara där. Har haft egna patienter och fått utföra massa praktiska moment. Är typ expert på SVP nu :) Idag har jag tänkt att göra klart alla uppgifter som ska lämnas in innan jul. Och det tror vi kommer gå bra? :P


  

Av agnesubat - 3 december 2010 22:07

Joan Jett till Sweden Rock <3 <3 <3

Av agnesubat - 2 december 2010 18:32

Åh så duktiga vi har varit. Städat och tvättat och vandrat och lagat och haft oss. Bara skolarbetet som inte har blivit gjort :P


Igår såg jag en död människa för första gången i mitt liv. Det var ganska så mysko. Det var liksom ingen människa längre, eller? Men det var intressant. Jag fick vara med att göra den fin inför dess anhöriga och sedan svepa in den i lakan och grejer så den skulle kunna fraktas till bårhuset. Spännande.


  

Ovido - Quiz & Flashcards