Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg under mars 2010

Av agnesubat - 9 mars 2010 19:29

Fy satan vilken dålig självdiciplin jag har. Jag måste söka jobb inför sommaren annars kommer jag att vara en mycket fattig och olycklig människa som varken kommer ha råd att betala hyran eller ha roligt. Jag vet att det kommer bli så on jag inte gör något snart så hur svårt skadet vara? Jävligt svårt tydligen för jag bara orkar inte, men här orkar jag sitta och skriva? Hmm, jag måste undermedvetet önska mig själv lite olycka eller något på det viset.. :/


hade iaf en jättemysig helg hemma i Kungälv. Träffa vänner och familj och bara mysa i SOLEN!! Det var sol här i Uppsala när vi kom tillbaka med och idag har vi vart nere på stan och myst. I SOLEN! Man blir så lycklig :)

Ovido - Quiz & Flashcards