Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg under juni 2010

Av agnesubat - 23 juni 2010 15:46

Idag har jag lärt mig något nytt ska ni veta! Jag har lärt mig hur man tankar en gasbil. Låter inte så himskans svårt och det var det väl kanske inte heller men jag fattade inte alls hur det gick till, följde instuktionerna men någonstans på vägen så blev det fel för inte fan kom det någon gas. Tur som jag har så kom det en familj med en redig mamma som visade mig hur jag skulle göra. Hade ju vart lagom pinsamt att behöva ringa upp till kontorer och be någon komma ner och hjälp mig! :P

Av agnesubat - 21 juni 2010 20:12

Förra veckan var sämst. Riktigt jävla sämst. Jag vet inte riktigt vad problemet var men jag var bara jävligt nere. Hade dock en höjdpunkt under lördagen med möhippa och fantastiskt trevlig fest hemma hos Sandra och Magnus. Men på söndagen gick det åt helvete igen, inte ens trevliga spelningar nere i frihamnen kunde rädda mig så allt bara kändes fel.. Så jag gick och la mig ihop om att det skulle vara bra idag. Och faktiskt löste det sig lite under dagen för på mitt jobb så kör man bil och världens bästa terapi är ju att köra bil på en lite krokig väg i skogen (tur att jag bor i Kode) med rutorna nere och någon gammal klassiker i högtalarna. Blev mycket av den varan idag och när jag kom hem så blev det ännu bättre. Jag och pappa åkte bort till grillen där vi delade på en kebabrulle och drog sedan ut till havet där Dicken väntade med båten och så drog vi ut på det blå en stund. Jag fick tom köra lite. Fantastiskt. Sen när jag kom hem hände det mest fantastiska! jag fick en flashback till en dag för tre år sedan när jag och Terese var lite deppiga och körde runt i kommunen i våran gamla 240. Kom på låten som vi spelade och hittade den på Spotify. Bonnie St. Claire – Clap Yours Hands And  Stamp Your Feet :D KÄRLEK!!


Så jag har bestämt för att med undantag från lördag (och spelningarna med sounds och paramore) att radera förra veckan ur mitt minne. Bye bye gone har aldrig hänt.


Och dagen till ära så ska jag bjuppa på den bild på en svan som med största säkerhet är utvecklingsstörd. 


       

Hittade lite mer roliga bilder i min gamla mapp med telefonbilder som kombinerar fler saker som gör mig glad vilket är: Min bror, hårt kroppsarbete, Emelie och nattamat. Så det så! over.

Av agnesubat - 8 juni 2010 17:11

Sommarlov! har vart hemma i Kode över helgen och bara tagit det lugnt men imorgon bär det av till SWEDEN ROCK! Jag är så sjukt taggad. :D Vi ska ha minst en annan tjej med oss i bilen som Sandra hittade i en samåkningsgrupp på Fb. Tycker det är himskans roligt att träffa nya människor och ta med dom i min bil. Jag och Sandra har blivit sjukt bra på det :P


Första akten som jag verkligen vill se när vi kommer ner är denna fantastiskt fräcka mannen:

  

Visst så är han lite äldre nu men på den tiden när denna bilden togs var han ganska het ;)

Av agnesubat - 3 juni 2010 23:30

Imorgon åker jag till värskusten och där är det inga konstigheter.

Snällaaaaaaa ge mig imorgon (men låt folk ha kul för både mig och sig på snärkes ikväll..)

Av agnesubat - 3 juni 2010 23:04

Så hade jag en tanke men så glömde jag bort den.. Kanske sen.

Av agnesubat - 2 juni 2010 09:24

Jag hatar solexem och vill typ aldrig mer gå ut.

Av agnesubat - 2 juni 2010 00:16

Idag var vi på bio och såg Sex and the City 2. Det var mysigt och trevligt och filmen var ganska rolig. Tom mycket rolig på sina ställen men jag önskar att den hade vart bättre. Kan inte säga att jag tyckte att den var så bra och rolig som folk har sagt att den är. Men nu har jag sett den och är mycket nöjd med det. Efteråt mötte vi upp Karro och drog till Taket på V-Dala där vi käkade och ölade lite. Funderade på att dra till ekononomikum där det tydligen var värsta festen men duktiga som vi är (såhär två dagar innan tentan) så gjorde vi inte det. En sväng hem till Clara med lite musik och mys innan jag nu ligger säkert hemma i min säng. Skönt att veta att man kommer må bra imorgon när hela dagen ska vigas åt mikrobiologi. Så det så. Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards