Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg under juni 2009

Av agnesubat - 9 juni 2009 12:36

Just nu är det verkligen det! Jag bara har hur roligt som helst hela tiden. Direkt från USA till Andreas och balhelg vilket var otroligt roligt och vi var hur snygga som helst! Och vädret var kanon och alla var glada och trevliga, massa roligt folk. Helt oslagbart. Efter det åkte jag hem, jobbade två dagar för att sedan dra ner till Sölvesborg och Sweden Rock. Jag och Sandra fick för oss att det var något som vi ville göra och det ångrar jag inte en sekund, det var hur jävla bra som helst! Kommer lätt bli en tradition också! Vi såg massa bra band, träffade massa roliga människor och umgicks med våra kusiner och deras kusiner. På vägen hem så hälsade vi Andreas och tog en sväng förbi Ullared, alltid behövligt ;)



Igår var jag inne i stan och klippte mig. 100 spänn för värsta frisyren, Göteborgs frisörskola är bra grejer! Har inget jobb idag men det känns bra för jag har väldigt ont i halsen, den har inte riktigt repat sig från helgen än även om jag visserligen kan prata normalt nu..

Ovido - Quiz & Flashcards