Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg under november 2009

Av agnesubat - 30 november 2009 21:21

Jag hade tänkt laga något rolgit till middag idag men det går knappt att gå ut i korridoren för någon har bränt halva köket så det lukat inte helt okej. Blev clementiner istället, det har jag ju ganska många här inne.


Försov mig imorse och fick cykla som en galning. Det var ju lite synd att jag slängde på mig århudradets fulaste underkläder eftersom jag erbjöd mig att vara försöksperson under ekg-lektionen. Haha men det var jätteroligt! Idag har vi alltså lärt oss (?) att ta ekg och blodtryck samt så har vi disikerat ett hjärta. Det ska ni veta var riktigt roligt! :D Kanske inte luktade godast i världen men vad gör det när man fick leka med en skalpell! Jag tror att jag nästan måste bli kirurg, kände att jag hade en fallenhet för det där. Clara var inte så dålig hon heller ;)


Imorgon börjar jag inte förns 13.15, lär ju inte behöva oroa mig för att försova mig då iaf!

Av agnesubat - 10 november 2009 17:18

Jag har värsta hemlängta. Jag vill träffa min familj och jag vill vara i Kode. KAN DET INTE BARA BLI TORSDAG NU!!!


Vi har börjat våran anatomi och fysiologi kurs nu och det verkar som att jag kommer bo i min bok fram till januari. Kul kul.


Kul var iaf tentafesten efter nutritionstentan, förfest här i Flogsta och sedan Norrlands. Det gjorde inget att Norrlands var dåligt för vi hade så jävla roligt ändå :D Tack för det tjejer <3


   



Nu kommer sandra snart hem från sin träning och då ska jag laga pannkakor till henne. mums!

Av agnesubat - 7 november 2009 00:27

Jag kan inte minnas att det regnaden är jag åkte hem. Men det regnar massa när jag str'vker ut min överkropp genom fönstret. Tue att jag inte ramlade ut, inte hlet sälert att jag inte gjorde det.


Vi hat iaf hat hutritionstema hlel veckan med tenta idag. Gick bra? Ja, tanta est ghär-


Kul,'


sova? ja tack.

Av agnesubat - 2 november 2009 21:25

Tänk om man aldrig kan få fram det, tänk om man aldrig blir något. Allt som man han inom sig och allt som man kan bli. Tänk om man inte listar ut hur man ska göra eller om man bara låtsas som ingenting och föröker få det att försvinna. Men det försvinner inte. Vi kan (och vill?) alltid så mycket mer. Tänk om vi bara inte orkar.

Av agnesubat - 1 november 2009 09:08

Terese är här och det är jätteroligt för jag tycker verkligen om henne. Bara det är att hon är så bra på att stöka ner och sen leva med att det är stökigt. Det är en bra egenskap. Och att hon är så bra på att shoppa och se till att jag shoppar massa, det är inte heller så dåligt :)


Iaf kul att få ha visat henne lite av hur jag har det i Uppsala, hoppas hon trivs för jag vill att hon ska komma tillbaka. Idag ska vi iaf på Terese initiativ städa både mitt och Sandras rum och sedan lägga ansiktsmask och njuta av att det är rent och fint och luktar gott. Vi behöver lite ordning och reda. Igår var allt ganska snurrigt.. :S


  

Av agnesubat - 1 november 2009 03:18

Jagvetintemenjagskanardig.

Ovido - Quiz & Flashcards