Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Westcoast

Av agnesubat - 10 april 2011 11:27

Fantastiskt. Har inte direkt gjort mycket men har haft det väldigt bra. Fått jobb ppå psykosadvelningen på Kungälvs sjukhus. Vart på AfterWork. Haft kalas för mormor och Niklas. Träffat Sandra och Emelie och ätit god middag. Inflyttningsfest hos Grefwe. Idag har jag spenderat mest tid i mammas säng - sovadne. Nu börjar jag komma tillbaka till livet :) Uppsala ikväll. Öppenvårdspraktik imorgon. Tjofaderitan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agnesubat - 15 maj 2011 05:21

Så jävla bra dag. Igår skulle vi ha gått på teater som jag fick i present av Sandra, Clara och Johanna men skådespelarna blev sjuka. Vi flyttade då fram grillningen och hade spelkväll och så istället. Blev asbra. God mat, trevligt sällskap mys och ka...

Av agnesubat - 15 april 2011 13:23

Idag är jag ledig från praktiken för eget arbete. Jag kom hem vid strax efter 8 imorse. Jag har lyssnat på musik ganska mycket. Jag impregnerat mina nya skor. Jag har kollat på två avsnitt av Californication. Jag har epilerat benen. Inte ...

Av agnesubat - 12 april 2011 20:19


    Jag blir arg när studera skickar ut glada mail om att man har fått besked inför sommaren. Jag blir arg när beskedet är att min kurs är inställd.  Men tack dom fan Mittuniversitetet.  Tur att jag har haft en trevlig tacomiddag med Sandra oc...

Av agnesubat - 11 april 2011 20:47

Meningslös och motivationslös måndag. Kom fram till Uppsala 2 på natten igår. Kunde först inte sova, drömde sedan mardrömar = Sandra kunde heller inte sova för jag skrek på henne.   Hade intro till öppenvården 8 imorse. Jag minns mycket lite fö...

Av agnesubat - 6 april 2011 08:26

Jag drömde att jag lagade potatisgratäng inatt. Jag höll på och grejade och fixade hur länge sen helst. När jag vakande var jag riktigt ledsen över att jag inte hade hunnit färdigt och att jag skulle behöva börja om från början. Det har inte riktigt ...

Ovido - Quiz & Flashcards