Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg under oktober 2009

Av agnesubat - 22 oktober 2009 21:29

Min tbcknöl har gjort ont i några dagar och just nu fick den för sig att spricka. Det komma massa var och blod och såg allmänt skitäckligt ut. Känner mig verkligen klen men när jag såg det ville jag bara kräkas. Nu bara blöder den lite då och då..


Igår vaer en bra dag. Pluggdag med Sandra och Karro med en långpromenad bort till Maxi. Fick gjort en del plugg och börja känna mig ganska lugn inför tentan. Sen lagde jag middag och Hanna kom upp och åt med oss :) Efter det var det pajbak och bonde söker fru! <3


Jag och Sandra fick en skrivare också, vi skulle ha fått den gratis av en man men vi gav honom sju kronor för att hade vart så snäll och kört hem den till oss. Ibland ska man ha lite tur också :)

Av agnesubat - 19 oktober 2009 12:15

Sitter inne hos mig och lunchar lite innan jag sk aner till skolan för ha ett litet seminaruim.


Jag är jätteglad :) Mamma, pappa och Niklas var här i helgen. Terese kommer nog och hälsar på nästa helg och jag ska snart hem och träffa Emelie. Folk gör mig så glad! :D

Ovido - Quiz & Flashcards