Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg under oktober 2010

Av agnesubat - 31 oktober 2010 21:50

Jag tycker att det är taskigt av tv3 att ha Kungälv på tv när jag har hemlängtan! Jättetaskigt. Tur att det kommer lite Kungälv till mig på fredag iaf :)

Av agnesubat - 28 oktober 2010 19:41

Idag fick vi tillbaka resultatet från en tenta som vi hade i början av månaden. Det var en ganska stor tenta som vi hade pluggat ganska mycket på många av oss var ändå oroliga för hur det hade gått. Därför tycker jag att det är onödigt att man ska dansa segerdanser runt folk och sjunga ut sin lycka när man inte vet hur den folk känner inför det. Tycker heller inte att man behöver ha som status på facebook hur jävla duktig man är. Nu klararade jag tentan men jag blir stött ändå. Kul att det går bra för er men lämna mig ifred, jag är inte det minsta intresserad av att lyssna på allt duktig ni har gjort idag. Och skulle jag ändra mig så frågar jag.

Lite finkänslighet folk!

Av agnesubat - 28 oktober 2010 11:52

Våran lektion blev inställd idag så jag har bara fem timmar i skoan denna vecka. Helt stört.

Jag har massa saker att se fram emot:


Imorgon: Oktoberfest på VG. Utan Terese men fortfarande massa öl!

 


Nästa helg: Finbesök i form av Emelie och Sandra!!

 

I slutet av året: HONG KONG OCH BORACAY!!! Världsbästa resgänget :)


I sommar: SWEDEN ROCK - äkta lycka, glädje och kärlek!

 

Och nu ska vi äta dagen efter korrv stroganoff till lunch. Vi lagade jättegod igår tillsammans med Nina, Anna och Tilda. Att köra middag ihop mitt i veckan är bra lyxigt ändå! Puss

Av agnesubat - 27 oktober 2010 09:27

För mig är det helg nästan hela tiden. Jag har sju timmar schemalagd tid i skolan den här veckan. Och typ inget att göra (skolrelaterat) när jag är ledig. Det har alltså känst som om jag har haft konstant helg i tre veckor. Det är inte helt dumt men jag vet inte hur man ska lyckas srälla om och gå upp tidigt sen när praktiken börjar?!


  Här är min hund, han gillar hallon ;)

Av agnesubat - 24 oktober 2010 23:17

Jag har vart jättebakfulll idag. Helt stört. Nu är jag dock jättepigg igen.


Det hände något jättekonstigt nu. Jag blev sugen på sushi. Jag är inte ens säker på att jag tycker om det men här ligger jag nu och är jättesugen på sushi. Funderara på att baka en kladdkaka för att avhjälpa problemet. Men jag vet inte :/


 

Av agnesubat - 20 oktober 2010 10:38

Jag är glad. Så glad att det vore synd att förstöra denna dagen mad att läsa vetenskapliga artiklar och skriva PM. Fy vad korkar. Nej jag lysssnar på musik och dansar. Och ikväll är det bonde och jag och Anna var lätt bäst på TP igår :)

Och jag går runt i shorts med förntret öppet bara för jag blir varm och glad bara av att tänka på att jag ska åka till Filipinerna och sola om några månader. Älskade skitliv.

Av agnesubat - 17 oktober 2010 00:36

Jag tycker att det är spännande att livet kan vara både som bäst och som sämst på samma gång.


När man liksom blir likgiltig; för att det dåliga och det bra tar ut varandra och alla känslor bara försvinner.


 Fast ändå inte och man blir så förvirrad att folk tror att man är psykiskt störd.

Av agnesubat - 16 oktober 2010 15:06

Jag fryser om mina fötter. Vi sitter och tittar på Greys och hoppas att det på något vis ska ploppa upp en bra resa till Hong Kong på nätet. Det går sådär med det.


Igår var vi på inflyttningsfest hemma hos Ida som bor jättefint vid Ekonomikumparken. Sen drog vi på Värmlands. Whoho! Mycket rolig kväll vill jag lova! Hittade en en trevlig pojke som fick följa mig hem så att jag slapp gå ensam genom stan. Bra tänkt där :D


     

Ovido - Quiz & Flashcards