Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av agnesubat - 29 januari 2009 12:40

Imorgon så går mitt kontrakt för jobbet ut. Och eftersom vi inte har hört något från ledningen om vad som kommer hända så trodde ju alla att jag skulle få vara kvar, för vem skulle komma sen annars? Så jag går över till rektorn innan mellanmålet för att få klarhet i saken. Först så kollar hon på mig som om jag kommer från en annan planet och sedan säger hon: "-Jennie..ja just det, det blir inegt förlängt för dig."  Jag höll på att dö, vad säger hon?! Dock är ju inte jag så bra på att ta spontana konflikter så jag frågade bara vad som var tänkt istället och sa till henne att se till att jag från och med måndag står högst upp på vikarielistan. Skrev en lapp till vikariesamordnaren och sedan gick jag över till mig igen. Jag var, alla andra var arga och jag gick hem tidigare. Jag fattar bara inte när dom hade tänkt att tala om det för mig. Dom kanske tycker att det hade räckt med att jag kom på måndag och upptäckte att någon annan har fått mina tider men men, så funkar det väl. När jag kom hem kände jag mest för att lägga mig ner och gråta för jag tycker ju faktiskt om mitt jobb för det mesta. Och dom jag jobbar med tycker om mig för det mesta. Någon borde få stryk!! Inte jag iaf..

Ovido - Quiz & Flashcards