Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av agnesubat - 30 augusti 2009 20:06

Ingen nolla längre och det känns skönt. Man känner sig verkligen välkommen till det här stället och som sagt så ser det ut som om typ hela klassen består av toksköna människor. Långt över förväntningarna skulle jag säga!


Grupp 7ka i huvudet!


Avskedsfesten igår var grym! Alla var aspepp och maten var god och det var bara hur bra som helst! Våran grupp kom tre i hela nollningstävlingen och det var vi hur stolta som helst över! Mitt lilla rävargäng, haha, vårt spex gick faktisk jättebra :)


Idag har jag mått oförskämt bra. Jag och Sandra har vart borta på maxi och handlat lite. Skulle sätta in pengar på ica kortet men då var det något mongo med mitt kort så det gick inte. Får bli nästa gång!


Nu kommer Andreas strax över och ska sova över hos mig. Myselimys (:

Ovido - Quiz & Flashcards