Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av agnesubat - 31 maj 2010 23:06

Har hängt på lite olika shoppingsidor idag. Det finns så mycket roligt att handla. Så mycket fantastiska plagg och skor som jag bara vill vill vill ha! Men livet är inte alltid rättvis (=synd om mig som inte skiter pengar..)


Så jävla cool!


  


Vill också passa på att berätta att jag har flyttat. Jag trivs jättebra i min (och Sandras och Karros) ny lägenhet som ligger typ mitt i centrum. 5 minuter därifrån men det är mitt i för oss som är vana vid Floggan. Inte helt fel att ha en stor balkong där man kan sitta och sola och plugga. Plugga är ju lite oundvikligt eftersom vi har värsta tentan på torsdag. Men det ska nog gå bra, säger bara att om du har diarré så vet jag antagligen vilken bakterie det är du har råkat ut för. Inget dåligt partytrick det inte! :D

Ovido - Quiz & Flashcards