Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av agnesubat - 21 juli 2010 14:35

Jag har jobbat stört mycket de senaste 11 dagarna och har när jag slutat nästan inte orkat göra annat än att sova. Förutom i söndags när jag spontanåkte till Liseberg och körde femkamp med Terese, Ola och Henrik. Synd bara att jag var tvungen att vara överlägset sämst :P Men det var najs och Terese fick tag på ett ultimat grogglas!!


Idag så ska jag åka upp till Norge för att hälsa på min syster som fyllde 25 år igår. Grattis Grattis <3 Hon ska få en asgrym present!


Fick en lektion i att linda ben idag på morgen också, min anra för denna veckan. Fick en privatlektion av en ssk ute hos en vårdtagare där vi råkade springa på varandra. Såhimskans roligt att lära sig nya saker. Woho!

Ovido - Quiz & Flashcards