Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av agnesubat - 19 februari 2011 10:26

Jag älskar att vakan upp dagen efter en utgång med träningsvärk :) Igår gick jag, Sandra och Maja och käkade middag på V-dala. Sallad med bulgur, chevre och räkor. Så jävla gott! Efter det gick jag och Maja till Kalmars där det spelades Eastern Music och senare spelade Den flygande bokrullen. Länge sedan jag hade så roligt på dansgolvet! Idag har jag en lätt träningsvärk i rumpan och i magen! Fick erbjudande om att inte sova hemma men nappade inte. Hur lätt som helst är jag ändå inte :P


Så himla söta pojkar :)


Jag är förövringt också jävligt arg och besaviken på mänskligheten. Kan folk bara sluta ta mina bakdäck?! Det är väl tydligen för mycket begärt ser det ut som. SKITLIV SKITMÄNNISKOR SKITVÄDER. Hur kul ska det bli gå till Willys och handla i 22 minus?! Jorden asså. Tänker försöka rädda situationen med att baka när jag kommer tillbaka. Det är man alltid värd. 

Ovido - Quiz & Flashcards