Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 28 december 2008

Av agnesubat - 28 december 2008 17:05

Nu står vi alltså inför slutspurten på 2008. Nyårsafton är på onsdag och som vanligt så vet jag inte alls vad jag ska göra. Men helt ärligt så spelar inte det mig någon roll för jag tycker att nyår är väldigt överskattat. Inte alls att jag tycker att det är en tråkig eller onödig högtid men folk har en tendens att tänka sönder det. Festa som as kan man göra när som helst, för mig är nyår några människor jag tycker om, skratt och helst en mintushot vid 12-slaget. Iår blir det iaf till att fira med Terese och Andreas <3

Jag firar med att starta en ny blogg som jag skapar helt för mig egen del. Jag dumpar alltså min gamla blogg på nogg som jag ahr haft mycket glädje av men som inte har blivit så flitigt använd den senaste tiden och har nu denna nya. Jag valde bloggagratis för jag tyckte att den var väldigt söt utformad och hoppas att jag kommer bli nöjd med det valet (:

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards