Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 31 december 2008

Av agnesubat - 31 december 2008 11:39

Jag är inget annat än hoppfull inför 2009!


Jag och Andreas ska in till systemet och köpa lite skumpa strax. Eller Andreas ska köpa och jag vet ju att jag kommer incestera i mintu istället och fylla min urtjusiga plunta som jag har fått av Terese och Elin.


Here we are so what you gonna do
Do I gotta spell it out for you
I can see that you got other plans for tonight
But I don't really care

Size me up you know I'll beat the best
Tick tock no time to rest
Let 'em say what they're gonna say but tonight,
I just don't really care

Come on baby we ain't gonna live forever
Let me show you all the things that we could do
You know you wanna be together
And I wanna spend the night with you
With you

Come with me tonight
We could make the night last forever


Ikväll blir det alltså middag och fest någonstans i Guldheden. Det spelar mig faktisk inte så stor roll för jag är bara så glad över mitt liv och hur saker och ting runt om kring mig håller på att ordna upp sig.


With love <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards