Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 29 december 2008

Av agnesubat - 29 december 2008 16:21

Jag jobbar 50/50 som dagisfröken och elevassistent. Så här i juletider så är jag dock heltid på en förskola här i Kode. Idag så var vi sex fröknar och sex barn och jag vet inte om det är skönt eller bara jobbigt. Mest skönt tror jag. Vi har idag vart ute och promenerat, ätit glass och sjung julsånger. Trevligare än vissa andra saker som jag brukar vara med om då och då iaf. Plus att man får gå tidigare eftersom alla barn går hem (:


Och hör och häpna, jag har betstämt vad jag ska göra på nyår! Redan nu :O Jag, Terese och Andreas ska åka på någonslags middag/fest/tillställning inne i stan. Jag känner ingen, Terese känner ingen och Andreas känner kanske en eller så. Jag vet inte riktigt varför men det blir nog bra. Man kan ju hoppas på att dom är trevliga och att det finns massa söta pojkar som Terese kan ragga på ;) Det svåra blir ju nu att bestämma vad man ska ha på sig. Det enda jag vet är att jag är sugen på att ha mina svarta pumps men om vädret håller sig kan det bli väldiigt kallt. Men men, idag är det måndag vilket betyder att Andreas kommer imorgon <3 Jag saknar honom hur mycket som helst!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards