Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av agnesubat - 14 januari 2011 20:31

Jag har ett sjukt sockersug just nu. Lite svårt att koncentrera sig på matte då.  Men jag försöker så gott jag kan. Känns som att det är skönt att ha det färsk i huvudet när man kommer till tentan imorgon. Får jobba på lite för jag tänkte gå och lägga mig strax. Imorgon ska jag gå upp strax innan tre för att gå och hämta bilen och sedan köra fyra trevliga flickor till Arlanda för att dom ska åka till Egypten. Hade det inte vart för att jag precis kom hem från världens vackraste strand så hade jag vart avundsjuk :)


  


Så imorgon blir det upp tidigt. Sen blir det bodytoning på Sience Park innan tentaskrivandet. Jag vet att jag kan men blir ändå ganska nervös. Mycket mer nervös inför denna än vad jag var inför den kliniska examinationen i torsdags. Men efter kliniska så väntade det ju också en kalsfest. Och vilken fest det blev sen :D


Så jävla bra. 

Av agnesubat - 14 januari 2011 03:11

Den här kvällen slutade inte som man trodde att den skulle göra. Men ändå jävligt bra trots all skit. Skit var ordet. Och skit ska skit ha. Det ska skit veta. Tur att vi inte umgås med skit :)

Ovido - Quiz & Flashcards