Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av agnesubat - 26 januari 2011 18:12

Idag så fick vi sovmorgon för att vår första föreläsning blev inställd. Sen fick vi ledigt hela eftermiddag för att föreläsaren var tvungen att operera tre spädbarn. Så våran skoldag som skulle ha vart från 8-4 blev istället bara 10-12 och vi firade med att gå ner på stan. (Vi sjöng av lycka och glädje hela vägen ner) Köpte nya byxor som satt jättetajt så efter en fika med typ världens största muffins på Storken är jag ganska säker på att jag redan har växt ur dom. Men jag var ju snygg en stund i provrummet :)


  


På vägen hem ringde Nina och berättade att hon skulle på audition för marsspexet på Stocken. Spexig som jag är så följde jag med och sökte jag med. Hade först ingen aning om att jag ville vara med och spexa men nu kommer jag bli jätteledsen om jag inte får vara med. Så det får vi se till helgen. Hur vida dom gillande min version av Idas sommarvisa!


Avslutar med en bild på en snygg kille:

  


Ovido - Quiz & Flashcards