Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 20 april 2009

Av agnesubat - 20 april 2009 13:59

Om 6 dagar så åker jag och Sandra till USA. Det är helt crazy!! :D


Jag har inte haft något internet på jättelänge, ingen TV och ingen mobil när jag är hemma. Jag har den hårda vägen fått lära mig att man kalrar sig väldigt bra utan allt detta. Iaf TV som jag inte längre ser någon poäng i att använda..


Iaf så har jag vart ganska så duktig det senaste. Jag har skrivit högskoleprovet och kommer antagligen att få ca 2,3 för så bra är jag. Jag har har sökt till högskolan. Deklarerat för mig och för företaget. Jag har jobbat alla gånger jag har fått chansen och nu så håller jag på att tvätta varenda klädesplagg jag äger så att inget är smutsigt när jag får för mig att börja packa.

Ovido - Quiz & Flashcards