Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 21 april 2009

Av agnesubat - 21 april 2009 22:02

Idag på jobbet så berättade en jobbarkompis om sin stressfyllda upplevelse på flygplatsen i Frankfurt. Hon berättade att det var helt crazy och att man behövde minst en timma på sig att hitta till nästa gate. Jag fick ju värsta paniken eftersom jag kom ihåg att vi hade ganska tajt förbindelse och hon fortsatte med att säga att vi bergis var tvungna att byta terminal och skulle få åka tåg och hej faderullan hit och dit. Det var inte roligt så det första jag gjorde när jag kom hem, efter att ha hävt ur all panik på pappa, var att kolla på biljetterna. Som det verkar så avgår planet till USA från samma terminal så det ska nog inte vara några problem. Skönt att ha det ur världen. Nu ska bara packningen komma iordning också..


Vi bokade lite igår. Flyg över till San Diego och 4 nätter på USA hostel i San Diego. Staden består utav strand och hostelet har varje lördag turer till Tiujana i Mexico. Gissa vilka som ska åka med på den ?! ;)


Och tydligen så är jag och Daniel på jobbet kära i varandra. Det är bra att dagisbarnen har koll för det var en sak som inte jag hade en aning om!

Ovido - Quiz & Flashcards