Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 25 april 2009

Av agnesubat - 25 april 2009 22:45

Jag känner mig färdig och det är lite läskigt för på något vis är jag inte riktigt redo. Kan det vara sant att jag ska åka så långt bort..


Igår kunde man kolla vad man fick för resultatet. Gissa vem som satte 1.2 (:


Emelie hade drinkkväll hemma hos sig idag och det var tråkigt att jag inte kunde stanna längre än en nykter timma för det var massa trevligt folk och massa goda drinkar. Jag vet inte riktigt vad som har hänt men alla andra gånger som det har vart drinkar på programmet har det det blivit groggande men idag var det verkligen fina, goda och genomtänkta drinkar. Jag drar till men en vild gissning och säger att det kanske är så att vi håller på att växa upp?!


Jag kommer så klart att sakna folket och allt här hemma men jag är ju trots allt bara borta i en månad. Ses snart igen ;) Pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards