Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 22 april 2009

Av agnesubat - 22 april 2009 21:32

JAG KAN GÖRA 22 ARMHÄVNINGAR!! Det är inte dåligt det (:

Nu är jag jättepepp på att börja springa och jag ser fram emot att glida fram på Californias stränder och springa!


Efter det så åkte jag till Kungälv och träffade Emelie och det är alltid lika roligt för hon är så jävla skön. Idag talade hon om för majblommeförsäljaren att hon skulle försöka när lönen hade kommit och den lilla tjejen såg ut att vara helt vilse. Sen gick vi till Systemet och jämnförde våra kunskaper om alkohol, ställde även frågor om Rom till en väldigt trevlig expedit och när lönen kommer så ska Emelie köpa en av varje typ.


Jag fick låna en adapter och en transformator av henne och så fick jag världen coolaste lösnaglar som hon köpt till mig när hon var över i staterna. Dom var svarta med döskallar och rosa strasstenar. Jag älskar den flickan (:


Ovido - Quiz & Flashcards