Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 3 september 2009

Av agnesubat - 3 september 2009 13:43

Efter två dagars information har vi äntligen fått börja lära oss något. Min grupp och jag var akademiska i deras träningslokaler och lärde oss aktiv förflyttning. Asså hur man flyttar patienter genom att göra så lite som möjligt själv typ. Det var ganska roligt och det kändes kul att få börja med något praktiskt med en gång :) Jag kom naturligtvis fram precis i tid eftersom jag satt och drömde på vägen dit och cyklade helt fel. Nog om det.


Var och lämnade blod efteråt och fick en träningsväska, för det behöver jag verkligen! :D Tyckte att jag var cykelduglig med en gång efteråt men när jag körde upp för backen vis Carolina så fick jag inse att så var inte fallet. Ramlade ihop på en gräsmatta och låg där till det hade slutat snurra. Vägen hem till Flogsta blev efter det mycket lugn och hemma hade syster lagat blodpuddigt. Möms.


Nu laddar jag för att kunna träna senare och efter det är det vin hemma hos Clara. Najs Najs.

Ovido - Quiz & Flashcards