Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 20 september 2009

Av agnesubat - 20 september 2009 09:58

I fredags efter skolan, som bestod av fruktansvärt tråkigt datalab, så var jag aptrött och drog hem till mig för att peppa igång till reccegasken. Det gick riktigt bra. jag och Sandra fixade iordning oss, lyssnade på musik, tog kort    och tog oss en liten fördrink :)


På väg ner till Norrlands blev man bara ännu gladare för det är så mysigt att se alla som går/cyklar runt i stan i fina klänningar och kavajer! Fördrinken när vi kom fram gjorde ju sitt till stämningen också. Mingel, vandring till universitetsaulan och massa tal av många jätteduktiga talare. Och vi får ju inte glömma den fantastiska orkestern! Ojoj, dom var ju säkert duktiga men inte helt min stil..


Själva gasken sen var väl bra men inte ändå lite utav en besvikelse. Maten var god men ändå lite utav en besvikelse. Spexet var också en aning sådär, vi satt längst bak i lokalen så det kanske hade vart roligare om vi fattade vad dom så. Men vi hade iaf trevliga bordskamrater :) Och det var roligt sedan på släppet när man fick skaka av sig! Vi gick hem strax efter tolv för då hade vi vart igång ett tag och Sandra hade väldigt ont. (Skönt att kunna skylla på henne ibland..)


Overall så var det en rolig kväll och jag ångrar inte att jag gick. (fick ju en sångbok!) Men efter kvällen kan jag konstatera att jag är ingen norrlänning och Norrlands är nog inte riktigt rätt för mig..


Igår så vaknade jag skamligt pigg och glad. Vi åkte ner till stan och träffade lite söta folk och gick på lördagsfika på Ög. Smörgåstårta, juice och chokladkokoskaka, allt detta för 55:- Kan lugnt säga att jag är ett stort fan av denna staden ;)


Efter fikan blev det en sväng till Myrorna och sedan gick jag och Sandra en sväng på stan, åh vad det är roligt att handla saker! Jag köpte nya skor <3 för det behöver man alltid :)


Kvällen blev tokmysig, jag och Hanna åkte ner till Vg och tittade på när Clara jobbade. Det var inte så mycket folk igår så Clara satt mest med oss och tjötade. Vi åt jättegoda kyklingmojsogrejser och hade det bara hur bra som helst. Kalas!

Ovido - Quiz & Flashcards