Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 26 september 2009

Av agnesubat - 26 september 2009 21:53

idag skulle vara en pluggdag. Det har det varit till viss del..

Var nere på biblioteket och lånade böcker som beskriver sjukdomsförlopp, asså det räcker ju att man läser baksidan så vill man lägga sig och gråta typ.

men en del pluggande har jag fått gjort. Åkte sedan ner till snärkes för att hämta SAndras jacka men dom hade inte hittat den så jag åkte hem till Clara. Vi kollade på shes the man som gick på tv, åt mackaroner och knäckebröd och hade det allmänt bra innan vi åkte till gh och träffade Hanna och Karro. Vi tog en öl. Ja en öl! Jag trodde inte heller att det gick men nu vet jag!

Hur mysigt som helst. Skönt att koppla av lite och ändå komma hem i tid och vara hur pigg som helst imorgon när det är ännu en pluggdag på schemat. Med vissa inplanerade pauser såklart.


Bye bye!

Ovido - Quiz & Flashcards