Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 10 september 2009

Av agnesubat - 10 september 2009 14:54

Nu har jag vart SSKare i hela 10 dagar. Wohoj vad fort det har gått att känna sig hemma här! Det händer någonting hela tiden :)


Sen förra veckan har jag hunnit med allt från föreläsningar, fester och träning till korridorsmöte och utrotning av smådjur i köket.


Imorse så vakande jag och var på lite halvdåligt humör för jag hade sovit väldigt dåligt och ville inte alls vara med. Men klockan 6 var jag ändå uppe och studsade och kvart i 7 började yogan på stallet. Han som höll i det var jättebra och hela låren darrade när vi körde alla krigarpositoner. Efter passet blev det bastu en stund, 10 minuter eller vad vi orkade för att sedan förvandla oss till våra snyggaste jag och susa ner frö backen till Norrlands och frukostbuffé. Det var så värt att få sitta ner och äta mjuka mackor med pålägg, yoghurt med flingor, juice och kaffe i trevlig miljö och trevligt sällskap till det nätta priser av 30 SEK. Galet :D


Har haft föreläsningar idag annars och nu väl värd lite vila!  Sen ska jag försöka göra det man ska göra innan föreläsningen imorgon men jag har massa flummiga tankar i huvudet så jag är mer sugen på att försöka skriva en bok. Tjo!

Ovido - Quiz & Flashcards