Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av agnesubat - 5 februari 2009 12:55

Okej min första vecka som vikarie igen.. Måndag Kareby. Tisdag Gläntan. Onsdag Gläntan. Idag ingenting?! Vad ska jag göra hela dagen en jävla tordag?! jag tänkte först att jag skulle tvätta och städa och geja men sen kom jag fram till att jag inte ville det och kollade på Gilmore Girls istället. Det var jag mer förtjänt av.


Sen tog jag bussen in till Kungälv och lämnade in mina skor för omklackning. Träffade Emelie och åkte med henne till Ytterby. Vi gick på specialen och sen skulle hon träna och då gick jag till Sandra som jobbade på kastellegården. När hon slutade strax efter så gick vi och tog en sallad på pizzerian och sen var det dags för oss också att träna. Först bas och sedan yoga. Det var kalasmysigt (:

Ovido - Quiz & Flashcards