Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av agnesubat - 16 februari 2009 18:38

Jag tackade (egentligen emot min vilja) ja till att jobba på Gläntan 4 timmar om dagen hela denna veckan. Detta är ju inget bra för min lön men jag gjorde det därför att jag bryr mig om mina barn där och därför att jag hade fattat det som att cheferna hade tills nästa måndag på sig att fatta ett beslut. Som jag nu har fått förstå så är det idag som beslutet ska fattas. Dom har APT ikväll så jag kommer väl få veta imorgon vad som händer och sker i framtiden. Men nu vet ju både Carina och Keth att jag iaf inte är intresserad av att bara jobba halvtid resten av terminen. I så fall får jag skaffa ett nytt jobb eller säga hejdå till vår planerade USAresa. Vad väljer man då?


Ovido - Quiz & Flashcards