Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av agnesubat - 27 februari 2009 21:06

Jag fick inget jobb idag så jag spenderade förmiddagen med att åka till banken och titta på när mamma och pappa tog ett lån och sedan fick nycklarna till nya huset. Det var ganska så spännande, eller inte. Jag vet inte. När det hela var klart så åkte vi iaf och kollade in det nya huset som från och med idag finns i familjen Winklers ägor. Det var inte som vi kom ihåg det men mycket bra iaf. Sen åkte mamma till jobbet som tur var dör hon höll på att gå under av nervositet och jag och pappa åkte till stan för att kolla på/köpa innedörrar. Det gjorde vi och åkte hem igen efter att ha ätit en kalasgod hamburgermacka från en korvstånd!


Jag åkte in till stan och hämtade Andreas som inte kunde bära sina väskor själv och sedan så drog vi till huset där vi alla plus Matte käkade middag. Pizza på en filt i köket <3 Myselipys!

Ovido - Quiz & Flashcards