Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av agnesubat - 24 februari 2009 20:58

Igår var jag på ett Corepass, det var skittråkigt. Helt seriöst så är det jobbigare att gå på yoga! Usch och fy, aldrig mera core på måndagar.'


Jag har fått en del små chockar idag efter min och Sandras min och Sandras lite lätt misslyckade skönhetsbehandling igår. Vi var sugna på att få lite ljusare hår så utan vidare eftertanke så kastade vi i lite blekmedel på var och en. Resultatet blev en Mufasa och en baltisk hora. Jag mår inte helt bra över detta men Sandra ska försöka fixa en frisörtid på måndag så att vi bara behöver vara maximalt fula i en vecka.. eh.


Idag har jag cyklat för jag är så himskans duktig. Jobbade på fritids i Kareby och när jag skulle hem så regnade det massor men tapper som jag är så tog jag på mig min reflexväst och trampade på som aldrig förr. Eftersom jag var på väg hem så behövde jag ju heller inte oroa mig för att lukta gris när jag kom fram så jag tog mig hem på 30 minuter prick! Sen var jag kall och i behov av kärlek och visst fick jag det. Dock fick jag ingen semla och det var en riktig miss. Inte för att jag egentligen tycker att semlor är så gott men är det semledagen så är det. Punkt slut.

Ovido - Quiz & Flashcards