Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av agnesubat - 6 februari 2009 12:59

Idag när vikariepoolen ringde och frågade om jag vill jobba på Kristallen idag med mina gamla arbetsuppgifter så visste jag inte om jag klarade av det men jag sa ja iaf och hoppades på att det skulle gå lugnt till. Jag såg ju faktiskt iaf fram emot att träffa fröknarna och barnen (: Och det var en ganska så lugn och skön dag. I slutet var det inte så många barn kvar så jag och Maria fick roa oss med inreedningen istället. Vi möblerade om på lekytorna, rensade i dockvrån och la undan saker som vi inte tyckte behövdes i förrådet. Sen så fick väggarna sig en omgång också. Det satt massa grejer och saker som barn innan våra har gjort och det tyckte inte vi va roligt så allt åkte ner. Och massa småbilder och grejer som vi inte tyckte passade åkte också. Dom råkade bara gå sönder.. Vi hade iaf jätteroligt. Och hade inte Andreas ringt och sagt att han var i Kode så hade vi någ hållt på hela kvällen tills det inte hade funnits något av förskolan kvar..

Ovido - Quiz & Flashcards