Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av agnesubat - 21 februari 2009 20:50

Det var riktigt roligt igår! Det började med förfest hos en klasskompis till Nella som bodde precis bredvid Chalmers. Där var folk utklädda till allt från badvakt till bögbrat. Iaf så satt vi och tjötade och hade oss fram till strax innan 12 då vi gick ner till Gasquen för att mötas av världens jävla kö. Efter en liten stund fick vi veta av vakten att det var minst två timmar innan vi skulle komma in. Då gick Nella hem och min och Sandras tanke var också hemgång men.. När vi stod på busshållplatsen så kom tre killar från förfesten också dit och det slutade med att vi åkte till Smaka och satt och konverserade istället. Det var jättetrevligt och det avslutades med en stulen ramlösa och en korv på vasagrillen. Sen kom pappsen och hämtade oss. Vad kvällen visade var att Nella gör ett fint val.


Och i vanlig ordning så är jag helt tokförkyld och är på väg att bli sjuk känns det som. Men men så var det ju sist jag var på denna fest med ;)

Ovido - Quiz & Flashcards