Dra mig baklänges och kalla mig Agnes!

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av agnesubat - 20 februari 2009 15:18

Det hinner knappt vara måndag innan det är fredag och sen hinner fredag knappt börja innan det är måndag igen. Hur hänger det ihop egentligen?


jag har fortfarande träningsvärk från i tisdags när jag och Knick var på boxen. Det var sjukt jobbigt! Men oh så skönt att ha gjorde det så det blir nästa vecka också.


Det kändes sorgligt när jag gick hem från jobbet idag och inte veta när jag kommer tillbaka igen. Jag tycker ju om alla mina barn så mycket. Och idag så snöade det i och vi hade snökrig och åkte pulka. Sen gick jag in och bakade chokladbollar med dem. Mina söta! Fast jag tänker inte deppa hela kvällen för sen ska vi ju på beach party på Chalmers. Provade kläder förrut och det lutar åt leggings och ett långt linne. Det var ju så jag såg ut hela sommaren så det kan ju inte gå fel tänkte jag. Det ska bli skönt att komma iväg och träffa Nella och vara någonstans bland typ bara människor man inte känner. Kunna koncentrera sig på bara det man vill och dansa hela natten så att man har sand mellan tårna i tre veckor efteråt!

Ovido - Quiz & Flashcards